onsdag, juli 7

Trappmontage

På min första semesterdag, vad gör jag då. Jo jag förvandlas till ett Snickarjon och hjälper min man att montera in två trappor hos en kund , jag är en sån himla fin fru. Här har vi fått ihop den med steg och allt, det tillkommer en ledstång och räcken men de ska först tapetsera och lägga golv innan det monteras dit.Här har vi lofttrappen som vi monterade på plats. Huset den här kunden bygger är av timmer och har riktigt häftiga färgsättningar.Och bäst när vi sitter och fikar kommer denna lilla krabat fram och ser om vi kanske har någon mumsbit över. En jätte fin rävunge som var väldigt tam och utan problem gick med in i köket om man inte stängde dörren efter sig.

1 kommentar:

  1. Tack så mycket! ja, trä och keramik gifter sig vackert tycker jag. Vad roligt att du hittade in till min lilla blogg och att jag nu hittade in hit, vilken härlig blogg du skriver!

    SvaraRadera