lördag, juni 27

Böcker

Hönsnördar läser allt om sina kära fjäderfän, vi reagerar vid varje liten nysning , harkling, haltade hon där, konstigblick, vad ska de äta, hur ska de bo, vad betyder de lätet eller när ska de sova man kan inte missa något. Här är min litteratur för att förkovra mig om ämnet Höns. Och kanske till er som sommar litteratur för solstolen.
Skulle säga att den här boken tycker jag bäst beskriver det jag vill veta om raser, kostråd och sjukdommar och så är den ganska snygg.
Den här boken är på klar andra plats i biblioteket, fantastiskt kärleksfull bok om höns.

Det här är en mer praktisk bok som beskriver mycket i litet format.

1 kommentar:

  1. Karins bok är min hönsbibel här hemma. Så jag blev så himmelens glad när hon varit inne på min blogg och lämnat en kommentar om min "bokrescension" av hönsboken. Så nu är den boken ännu mer hönsbibel hos mig. Och kanske att Karin är min Gud.
    *skrattar men är lite allvarlig ändå*

    SvaraRadera