lördag, januari 29

Sliter

Jag besökte för ett tag sedan Nyföretagarscenter i Karlskrona. De blev helt i eld och lågor när jag presenterade vår affärsidé. Men det jag bara måste ha var ju en affärsplan, för det måste alla företag ha. Så det fick jag i hemläxa, gör en affärsplan. Ja, för hur svårt kan det vara. Det kan jag berätta jag svettas över denna affärsplan, gör om formuleringar och gör om igen, gör rätt och fel. De på Nyföretagarcentret skulle höra av sig efter årsskiftet, jag är livrädd törs knappt svara i telefonen längre.

3 kommentarer:

  1. Jag har med ångest över affärsplanen. Och mitt företag ska egentligen inte starta förrän 2012 då jag är färdig trädgårdsmästare.
    Vill inte göra affärsplan!!!
    Mvh//Lee

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Jag fick tipset att göra den som en Powerpoint presentation, det var bra för mig och blev lite lättare.

    SvaraRadera